Jak nakupovat
Věk zákazníka
Nakoupit na https://eshop.antonkaapl.cz může pouze osoba starší 18 let. Odesláním objednávky svou plnoletost potvrzujete. Při předávání zásilky bude Váš věk ověřen doručovatelem. Mějte při sobě prosím občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti.
Doprava a platba
Zboží můžete získat následujícími způsoby:
- prostřednictvím dopravní společnosti Zásilkovna - cena 100 Kč
- prostřednictvím dopravní společnosti Česká pošta - cena 160 Kč
- prostřednictví dopravní společnosti DPD - cena 180 Kč.
Pokud objednávka přesáhne částku 2.500 Kč je doprava a balné zdarma - poplatek za dobírku zůstává.
- osobní převzetí na naší provozovně na adrese: Jílovice 217, 373 32 Jílovice - zdarma
- při nákupu destilátů přímo v lihovaru nakoupíte za nižší ceny
Nabízíme následující způsoby platby:
- platba dobírkou - poplatek 40 Kč
- bankovním převodem
- pomocí platebních karet prostřednictvím platební brány ČSOB
Zboží dodáváme jen v rámci České republiky.
Termín dodání
Termín dodání závisí na způsobu platby a dopravci - při běžném provozu objednávky zpracováváme a odesíláme následující den po zaplacení a termín dodání je tedy maximálně 5 pracovních dní.
Storno objednávky, reklamace a vrácení zboží
- Pokud objednávku neuhradíte do 7 dnů, bude zboží uvolněno k dalšímu prodeji.
- V případě, že objednávku ještě před doručením chcete stornovat, kontaktujte nás přes email lihovar@foneka.cz nebo na telefonu 602 726 105.
- Pokud vám zboží již bylo doručeno a vy se rozhodnete pro jeho vrácení, máte právo jej vrátit bez udání důvodu do 14-ti dnů a to následujícím způsobem:
- Obratem nás informujte prostřednictvím emailu lihovar@foneka.cz.
- Nepoužité zboží nám odešlete do 14-ti dnů po obdržení zásilky a to s neporušenými kolky (v případě dárkového balení včetně dárkové krabičky).
- Po doručení nepoškozeného zboží vám vystavíme dobropis a obratem zašleme celou částku za zboží zpět na vás účet.
Poškozené zboží při přepravě
Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený či neodpovídá uvedená váha balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět. Reklamaci u přepravce zařídíme sami.
Ochrana osobních údajů
S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Používáme je pro komunikaci v rámci objednávek a neposkytujeme je žádné třetí osobě (např. dopravci).
Nepřejete-li si, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme.